img072-3939-406
HE | EN
img

הרצאות מעניינות לעובדים

האם יש לכם עובדים תחתיכם?

יכול להיות שאתם בעלים של עסק או שאתם מנהלים עסק, אגף או מחלקה.

ניהול עובדים הוא נושא מורכב המצריך יכולות בין אישיות, אמפתיה, אינטליגנציה וסבלנות רבה. בכדי שהעובדים שלכם ירגישו טוב ובכדי שתוציאו מהם את המיטב – נדרשת השקעה מתמדת, עקבית ויצירתית בכל אחד ואחת מהן.

אז, איך עושים את זה? נכתבו על כך לא מעט מילים, מאמרים ואף ספרים. במאמר קצר זה, נשתדל להציג אופציה מעניינת, כלכלית ורבת השפעה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר ולמקסם את תפוקת העובדים שלנו היא להשקיע בפיתוח האישי שלהם, לראות בהם "עולם ומלואו" ולא רק פונקציה מקצועית. איך נכון להעשיר עובד ? הרצאות העשרה לעובדים: הרצאות מעניינות ורלוונטיות לאו דווקא בנושאים הקשורים לעבודה עצמה. אז הנה כמה רעיונות להרצאות כאלו שכדאי לכם לשקול.

הרצאות שנוגעות לעבודה

הרצאות העשרה לעובדים יכולות אם כן להיות הרצאות שנוגעות לעבודה עצמה, הרצאות שמעשירות את היידע ואת המוטיבציה. כך לדוגמא הרצאה על ניהול נכון של הזמן בשעות העבודה ובחיים האישים מבלי להעלות את רף הלחץ, הרצאות בנושאי משא ומתן ותקשורת מקרבת יכולות לסייע מאד בממשקים בין העובדים / מנהלים השונים וכן גם הרצאות מקצועיות הסוקרות ידע רלוונטי על השוק או על הענף בו עוסקת החברה.

הרצאה נוספת יכולה להתמקד במכירות או בשירות, כמעט כולנו בסופו של דבר – משרתים או מוכרים שירות או מוצר.

הרצאות בנושאים אחרים

הרצאות העשרה לעובדים יכולות להיות כאלו גם שאין להן שום קשר לעבודה. אלו הרצאות שאמורות להיות מהנות, חווייתיות ולא חסרות כאלו. אתם יכולים להזמין מרצה שימסור תוכן על סיפור חייו, כך לדוגמא מישהו שטייל הרבה בעולם ורוצה לחלוק חוויות ותובנות. גם סדנא לניהול תקציב אישי יכולה להוות ערך עליון עבור עובד, האמירה ברורה: "מקום העבודה שלי, דואג לי בכל המישורים של חיי, ואף ברמה הכלכלית, אני מקבל/ת כלים לניהול פיננסי איתן וניהול נכון של המשפחה שלי".

דגשים חשובים

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. ישנן הרצאות מעניינות והרצאות שעשויות להיות משעממות ולא רלוונטיות. חשוב לבחור נכון, העובדים שלכם "לא פרייארים" , מיד יזהו אם מדובר בתוכן איכותי וסוחף או ב"העברת זמן ממוסדת".

גם אם תשלמו מעט יותר, אנו ממליצים לבחור בהרצאות העשרה לעובדים שהוכיחו את עצמן, שקיבלו משובים טובים (ניתן לבקש המלצות מלקוחות רציניים שחוו את ההרצאה או את הסדנא). חשוב לעבור על תוכנית ההרצאה / סדנא ולראות שהתוכן עדכני, רלוונטי, ומחובר לעולם החדש והמהיר שאנו חיים בו. אם ניתן לצפות בקטעי וידאו של ההרצאה – מה טוב, כך תוכלו "להרגיש" את המוצר עצמו.

חזרה

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מביאים את האקשן הישר למשרד שלכם

כשכל הציוד ארוז ומוכן לכם מראש, כל שנותר לצוות שלכם הוא להתמסר לחוויה ולהתחבר אחד עם השני

לקריאה

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מביאים את האקשן הישר למשרד שלכם

כשכל הציוד ארוז ומוכן לכם מראש, כל שנותר לצוות שלכם הוא להתמסר לחוויה ולהתחבר אחד עם השני

לקריאה