img072-3939-406
HE | EN
img

פיתוח מצוינות באמצעות סדנת "הקופסה השחורה"

בתחום העסקים, לעתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו מנווטים בשמים סוערים, מתמודדים עם אתגרים ואי ודאות הדורשים את החוסן וההסתגלות המרבית שלנו. למידה מההתנסויות שלנו היא לא רק בחירה; זה הכרחי. בהקשר זה, אנו מציגים את סדנת "הקופסה השחורה", הזדמנות יוצאת דופן להתעמק בלב מקרים אמיתיים, ללמוד לקחים ולנתב את הצוותים שלנו למצוינות. הסדנה מועברת ע״י טייסים ומציעה מסע טרנספורמטיבי השואב את השראתו מהחוסן והמומחיות של חיל האוויר הישראלי.

בעולם שבו כל החלטה נושאת השלכות, וכל פעולה מעצבת את עתידנו, למידה מהטעויות שלנו היא לא רק בחירה; זו אחריות. על רקע האתגרים הלאומיים המתמשכים, אנו מבינים את רגישות המצב. הגישה שלנו היא עדינה, מכירה בחומרת התקופה בה אנו חיים, תוך הדגשת החשיבות הקריטית של למידה קולקטיבית. אנו מאמינים שכעת, יותר מתמיד, העולם זקוק לארגונים עמידים, זריזים שמסוגלים ללמוד ביעילות מהניסיון שלהם.

למה סדנת "הקופסה השחורה"?

  1. שואב השראה מחיל האוויר הישראלי: חיל האוויר הישראלי ידוע ביכולתו יוצאת הדופן להסתגל, לחדש ולהצטיין בסביבות עתירות סיכון. הסדנה שלנו נטועה בחוכמתם ובניסיונם של טייסי חיל האוויר הישראלי שהיו בחזית, כולל הסכסוכים האחרונים. התובנות שלהם חשובות לאין ערוך ומספקות נקודת מבט ייחודית על למידה ממצבים אמיתיים.
  2. משוב יעיל והסקת מסקנות: בנוף העסקי המהיר של היום, היכולת לספק משוב בונה ולהסיק מסקנות משמעותיות מחוויות היא גיימצ׳יינג׳ר. סדנת "הקופסה השחורה" מציידת את הצוות שלך במיומנויות חיוניות אלו, ומטפחת תרבות של שיפור מתמיד וחדשנות.
  3. בניית צוות במיטבה: לקואלה יש היסטוריה עשירה של עבודה עם אנשי צבא והיא מבינה את הדינמיקה של בניית צוות מאין כמותה. הסדנה שלנו משלבת אסטרטגיות ועקרונות צבאיים, ומאפשרת לצוותים שלך לפעול בצורה מגובשת ויעילה בכל נסיבה שהיא.

למה קואלה?

קואלה עומדת כמגדלור של מצוינות בתחום הפיתוח הארגוני החווייתי ולמידה מבוססת משחקים. הצוות שלנו מורכב מטייסים המומחים בדינמיקת צוותים, ויש לנו רקורד מוכח של מתן תוצאות לחברות ברחבי העולם. אנו מתגאים בהיותנו החברה היחידה המסוגלת לשלב את המומחיות של אנשי מקצוע עם מתודולוגיות משחק, למידה והטמעה מתקדמות.

דווקא בזמנים מאתגרים אלה, השקעה ביכולת של הצוות שלך ללמוד ממקרים אמיתיים היא לא רק בחירה נבונה; זה ציווי אסטרטגי. סדנת "הקופסה השחורה" היא המפתח לפיתוח הפוטנציאל של הצוות שלך ולהשגת חוסן וכושר הסתגלות בעולם משתנה ללא הרף.

אנו מזמינים אנשי משאבי אנוש, מנהלי פיתוח ארגוני, מנכ"לים, ראשי צוות וכל מי שרוצה לתרום ואף לתמוך בתקופה זו בצוות שלו בכל צורה שהיא, לצאת למסע הזה עם קואלה.
ביחד, נוכל לבנות עתיד שבו הארגון שלך לא רק ישרוד, אלא גם משגשג.

לבירורים ולקביעת סדנת "הקופסה השחורה" עבור הארגון שלך, צור קשר באתר.

בואו ללמוד מהעבר, להסתגל להווה ולשגשג בעתיד.

ביחד, נכתוב סיפור הצלחה שנוגד את הסיכויים.

Quala – Excellence Redefined

חזרה

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מביאים את האקשן הישר למשרד שלכם

כשכל הציוד ארוז ומוכן לכם מראש, כל שנותר לצוות שלכם הוא להתמסר לחוויה ולהתחבר אחד עם השני

לקריאה

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מביאים את האקשן הישר למשרד שלכם

כשכל הציוד ארוז ומוכן לכם מראש, כל שנותר לצוות שלכם הוא להתמסר לחוויה ולהתחבר אחד עם השני

לקריאה