img072-3939-406
HE | EN
img

כל מה צריך לדעת לפני שמארגנים פעילות גיבוש לעובדים

img

במציאות הדינאמית של היום, לא פעם אנחנו שוכחים את חשיבות החיבור הבין אישי והיחס האנושי. עקב היום יום העמוס בפגישות, משימות, פרויקטים ודד ליינים, חשוב לקבוע זמן ייעודי לטובת פעילויות גיבוש לעובדים ואו למנהלים. מאמר הבא נעבור על חשיבות פעילויות גיבוש ונבין איך לבחור פעילות גיבוש נכונה ומדויקת לצוות שלך.

בחרו את הקונספט והפעילות גיבוש הנכונה 

באמצעות פעילויות גיבוש לעובדים ניתן ליצור סביבת עבודה טובה יותר, זה מתבטא בשיפור התקשורת בארגון, העמקת הקשרים הבין אישיים, הטמעת מסרים ניהוליים תוך פעילות חברתית מהנה וכתוצאה ישירה מכל אלו: להגדיל רווחים בחברה! כדי לעודד את העובדים שלכם להשתתף עליכם למצוא את קונספט גיבוש הרפתקני וסוחף, שכיף לנסות ומתייחס לעובדים שלכם כבעלי ערך ואינטליגנטיים. שניה לפני שאתם בוחרים פעילות וקונספט, תבינו מי קהל היעד, ולפיו בחרו פעילות שתעצים אותו ויחד עם זאת תאתגר ותוציא אותו מאזור הנוחות בצורה מבוקרת.

מחפשים יותר הרפתקאות outdoor? ניתן להתאים קונספט של מירוץ (QR RACE).

תחרותיים אבל מעדיפים להיות במזגן וללא יותר מידי ריצות? נוכל להציע פעילות ערכות בריחה ניידות.

צריכים רגע קומי של הפוגה ונחת תוך הזרקת צחוק וקלילות? נשמע שפעילות בסגנון ״של מי השורה הזאת״ תתאים לכם בול.

בא לכם להעשיר את העובדים בהרצאה מרתקת שתעניק להם מיומנויות חשובות? לכו על סדנת ״הקופסה השחורה״ שתקשר בין עקרונות הבסיס של חיל האוויר לארגון ולצוות שלכם.

העיקרון הוא לאפיין את העובדים שלכם, לקבוע מטרה שתרצו להשיג מהפעילות ולהתאים את הקונספט לכך.

 

אל תוותרו על מקצועיות

יש המוןןןן פעילויות וסדנאות היום במשק, אז איך נחבר מבין כולן?

וודאו שהחברה או הספק של הפעילות פועל בצורה מקצועית וללא פשרות, החל מרגע שליחת טופס פרטי התקשרות / שיחת הטלפון הראשונה ועד שהפעילות נגמרת. פעילות הגיבוש צריכה להיות מתוכננת עד הפרטים הקטנים ביותר וספק הפעילות יהיה דרוש להיות בתקשורת פתוחה איתכם לאורך תכנון הפעילות ועד סיומה. היסגרו על קונספט מתאים שאתם מאמינים בו וודאו שאתם יודעים את סדר היום לפרטי פרטים. פעילויות גיבוש צוות עובדים צריכות לספק שילוב לא פשוט בכלל של הנאה וכיף לצד תכלית עסקית / הטמעת מסרים/ ערך מוסף, וכאשר הפעילות מתוכננת ומופקת על ידי צוות מקצועי ומנוסה, ההנאה מובטחת, המטרות מושגות, העובדים עפים ואתם תצאו מרוצים.

 

וודאו שהפעילויות בערכים שלכם

מאמינים בערך המצוינות? דוגלים בערך הביחד? חשוב לכם שהעובדים יעבדו היטב ובאינטגרציה, גם אם המנהל לא משגיח עליהם בכל רגע ורגע? חשוב לכם שהאווירה בארגון תהיה נעימה, מעודדת מקצועיות, תקשורתית ועשירה בידע? לצורך כך חשוב שתבחרו סדנאות בערכים שלכם. סדנאות שמופקות בערכים הכי גבוהים, עם מרצים או מדריכים שחותרים להשיג את היעדים הרצויים לכם, בשילוב אתגר והנאה – זה המתכון המנצח. הדרך לייצר מוטיבציה אצל עובדים היא להראות להם שאכפת לכם מהם, באמת. בין אם בפעילות גיבוש או מתנה חכמה לחג. בחרו בסדנאות ששמות את העובדים שלכם במרכז כערך עליון, ולא את הפעילות עצמה. זה הוא גבול דק אך המקצועניים ביותר (כמונו ;)) יידעו לבצע אותו.

 

צרו Hype לקראת הפעילות

מהרגע שבחרתם את הסדנה הנכונה לכם, התרכזו בלייצר ״Hype״ לעובדים אצלכם ולהלהיט אותם לקראת הפעילות. הסקרנות והציפייה שלהם תיצור באופן טבעי שיחות מרימות על הארגון בין העובדים שבין היתר ירימו למותג שלכם.  גרמו להם להרגיש שהם חלק ממועדון/ קהילה ושמשקיעים בהם, שרואים אותם ומעריכים אותם. הפעילות היא בשבילם – היא סמל ופרס הוקרה על עבודתם הנאמנה. איך לעשות את זה?
א. ייצרו טיזרים מגניבים לקראת האירוע (בוואטצאפ, במייל, בישיבות בוקר…)

ב. שלחו Save The Date מסקרן וממותג בהתאם לארגון ולקונספט הפעילות.

ג. חשפו בפני העובדים בצורה יצירתית שמעודדת Engagement שהם צפויים לעבור פעילות גיבוש מטורפת, וממש בקרוב! (אפשר בעזרת סרטון ממש מגניב)

ד. התייעצו איתנו לעוד רעיונות מקוריים 🙂

קואלה פעילויות גיבוש לעובדים

 

 

 

-מגוון קונספטים של פעילויות גיבוש מבית Quala

חזרה

מתנות לעובדים – כוחה של מקוריות

לקריאה
מתנות לעובדים

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מתנות לעובדים – כוחה של מקוריות

לקריאה
מתנות לעובדים

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה