img072-3939-406
HE | EN
img

לא לשחק עם לב של גבר! כל השאר? חופשי

לפעמים- כל הכבוד לנו, באמת לא קל. מתמודדים עם אתגרים, שואפים להישגים ומוכנים לעשות הכל כדי להגיע למטרות שלנו. אבל מה יקרה אם נוכל להפוך את החיים למרתקים ומרגשים?
כאן נכנס המשחוק לתמונה!
משחוק (Gamification) היא אמנות החילוץ של עקרונות ומכניקות משחק להקשרים שאינם משחקים.

 

בואו ונחקור- איך המשחוק יכול לגבור על אפרוריות הרגעים בחיינו היומיומיים ולהפוך משימות פשוטות שכולנו נתקלים בהן למהנות ומוצלחות יותר?

כולנו מכירים את הרגע הזה, המבחן מתקרב, המשימה ממש בפתח, ולמרות שהבטחנו לעצמינו שהפעם זה יהיה שונה. הרגע האחרון דופק לנו בדלת והנה הוא כאן. קפה, דחיסה של חומר, לחץ, הבטחה שבפעם הבאה זה יהיה שונה.

אבל למה שיהיה שונה? מה שאנחנו לא נהנים לעשות, אנחנו לא נמהר לעשות. אז בואו נהפוך גם את הלמידה למהנה!

ללמוד מידע חדש לא חייב להיות משעמם, להפך. הפכו את הלמידה לחוויה תחרותית. ע"י יצרית עץ מיומנויות לפיתוח האישי שלכם, כאשר כל ענף מייצג תחום שונה של התמקצעות. כל פעם שאתם מפתחים מיומנות חדשה, תרוויחו נקודות ניסיון ותפתחו יכולות חדשות. פנקו את עצמכם בתגמול מיוחד עבור הצלחה, כמו ממתק שאתם אוהבים או טיול מהנה, כאשר "תעברו שלב" חשוב. צריכים לשנן משהו? הפכו אותו לשיר. צריכים לתרגל משהו שוב ושוב? שלבו אותו בפעולה שאתם אוהבים לעשות! כל מה שנדרש זו יצירתיות, הידע ימצא את דרכו פנימה.

 

בכנות, הכתבה הזו נכתבת ע"י בטטת כורסה. אבל אין מנוס מלרוץ ולשמור על כושר מינימלי.

אז מה נעשה? נשחק. נוריד אפליקציית כושר שתעקוב אחרי ההישגים שלנו, ספורט קבוצתי או אישי שנהנה ממנו, המשלב על הדרך אספקטים שלבדם אף פעם לא היינו עושים.

 

מי לא מכיר את המשחק המוכר שהיינו חושבים לנו תוך כדי ריצה "אם אני מגיע לפנס הרחוק שם בפחות מ20 שניות אני אהיה עשיר כשאהיה גדול" או התחרות המעולה מול חבר בשכונה "הראשון שקולע 5 סלים הוא המלך של השני".

כמה פשוט, ככה יעיל. כיף זה ממכר, ויש התמכרויות טובות.

 

ראשון עד חמישי, שעות די דומות, נוף דומה, משימות שחוזרות על עצמן. אפשר להבין את מי בינינו שקצת רוצים לחצות את הכביש בלי להסתכל ימינה ושמאלה. טיפ קטן ממני- אתם לא היחידים.
מצאו חבר לעבודה, עדיף אחד בעל משימות דומות לכם וצרו מסגרת תחרותית לביצוען. צרו מערכת פרסים שתאתגר ותפתה את שניכם להצליח. העבודה תבוצע יותר מהר, הזמן יחלוף ברגע ומי יודע, אולי אפילו תצפו לעבודה של מחר כבר היום. זוהי מערכת שיש בה רק מנצחים.

גם אם אתם לא מתים על מקום העבודה שלכם וגם אם כן- זה בשבילכם, לא בשבילם.

 

המסקנה העיקרית-

כל העולם משחק, ואנחנו שחקנים. אנחנו לא קובעים את החוקים בעולם הזה, אבל אנחנו יכולים לקבוע את החוקים של איך אנחנו חווים אותו. הכל יכול להיות משחק. כל אחד מאיתנו יכול להיות מנצח. תכינו לכם מדליות. מי לא מחייך כשיש עליו מדליה?
על ידי הפיכת אימוץ אלמנטים מעולם המשחקים לחיים שלנו נוכל להנות מכל פעולה, לדחוף את עצמינו לעשות יותר ביותר הנאה, ולשמור על הצבע בעיניים. אז רוצים לשחק?

חזרה

מתנות לעובדים – כוחה של מקוריות

לקריאה
מתנות לעובדים

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה

מתנות לעובדים – כוחה של מקוריות

לקריאה
מתנות לעובדים

לנצח את הריחוק: גיבוש צוותים בעידן של עבודה מרחוק

בעולם העבודה המשתנה במהירות, גיבוש הצוות וחיזוק שיתוף הפעולה מעולם לא היה קריטי יותר

לקריאה